  • Data: 2016-03-10 08:56:06
    Temat: Re: Marketowe a firmowe
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > O ile dobrze kojarze, to obecnie prawie wcale nic nie wymusza.
    > Tzn gwarancja jest dobrowolna i udzielana na warunkach gwaranta.

    > Ale tez - czy producent napisal, ze trwalosc urzadzenia wynosi tylko 24
    > miesiace ?
    > Nie napisal. Jeszcze sie chwali w reklamach jakie to dobre i solidne
    > urzadzenia produkuje.
    > I klient mysli, ze mu na dlugie lata starczy.
    >
    > Jedna awaria ... moze sie zdarzyc, moze i z winy klienta byla.
    > Ale jak robi takie g*, ze mu po 22 miesiacach padaja, to niech placi :-)

> [...]

    Chyba nie odczytałeś precyzyjnie o co pytałem w swojej wypowiedzi.
    Gwarancja nie ma absolutnie nic wspólnego z trwałością urządzenia.
    ---
    Gwarancja trwałości urządzenia.

    Gwarancja to jest produkt "wirtualny" dodatkowo sprzedawany
    z produktem głównym w transakcji sprzedaży wiązanej...
    ---
    Nie dodatkowo.

    Gwarancja nie jest cechą produktu, integralną jego częścią.
    ---
    Jest.

    Jest ona niejako polisą ubezpieczenia sprzedawaną z produktem.
    ---
    Możesz sobie kupić polisę, ale to co innego niż gwarancja trwałości.

    Produkt może istnieć na rynku osobno, bez powiązania z tą polisą
    albo powiązany z inną polisą (krótszą, ograniczoną w skutkach itp).
    ---
    Nie spotyka się produktów bez gwarancji trwałości, ale warunki tej gwarancji
    są swobodnie kształtowane przez producenta, więc mamy narzuconą
    odpowiedzialność sprzedawcy za wady a dopiero dodatkowo możemy mieć twoją
    polisę.