  • Data: 2016-03-10 14:01:28
    Temat: Re: Marketowe a firmowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:nbr9a4$vsb$1@mx1.internetia.pl...

    > Chyba nie odczytałeś precyzyjnie o co pytałem w swojej wypowiedzi.
    > Gwarancja nie ma absolutnie nic wspólnego z trwałością urządzenia.
    > ---
    > Gwarancja trwałości urządzenia.

    I wciąż nie ma on związku z trwałością.
    Porównaj gwarancję oferowaną przez Hondę z tą Hyundaia
    z trwałością Hondy i trwałością Hyundaia. Gwarancja to
    odrębny produkt sprzedawany razem z produktem głównym.

    > Gwarancja to jest produkt "wirtualny" dodatkowo sprzedawany
    > z produktem głównym w transakcji sprzedaży wiązanej...
    > ---
    > Nie dodatkowo.

    Dodatkowo.

    > Gwarancja nie jest cechą produktu, integralną jego częścią.
    > ---
    > Jest.

    Nie jest.

    W taki przedszkolny sposób możemy długo się bawić...
    Ale jak zaprzeczasz tezom to może uzasadnij czemu się nie zgadzasz.

    > Jest ona niejako polisą ubezpieczenia sprzedawaną z produktem.
    > ---
    > Możesz sobie kupić polisę, ale to co innego niż gwarancja trwałości.

    Piszesz "to co innego" - Czym się różni?

    > Produkt może istnieć na rynku osobno, bez powiązania z tą polisą
    > albo powiązany z inną polisą (krótszą, ograniczoną w skutkach itp).
    > ---
    > Nie spotyka się produktów bez gwarancji trwałości,

    Jak najbardziej się spotyka. Ty nie spotkałeś?

    > ale warunki tej gwarancji są swobodnie kształtowane przez producenta,
    > więc mamy narzuconą odpowiedzialność sprzedawcy za wady
    > a dopiero dodatkowo możemy mieć twoją polisę.

    Skoro twierdzisz że są swobodnie kształtowane
    to czemu nie zgadzasz się że nie może istnieć produkt bez gwarancji?