eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMarketowe a firmoweRe: Marketowe a firmowe
  • Data: 2016-03-10 14:02:53
    Temat: Re: Marketowe a firmowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:624d08f2-e47a-4813-bb25-638b5a671b46@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu środa, 9 marca 2016 13:50:24 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    >> Chyba nie odczytałeś precyzyjnie o co pytałem w swojej wypowiedzi.
    >> Gwarancja nie ma absolutnie nic wspólnego z trwałością urządzenia.
    >> Gwarancja to jest produkt "wirtualny" dodatkowo sprzedawany
    >> z produktem głównym w transakcji sprzedaży wiązanej...
    >> Gwarancja nie jest cechą produktu, integralną jego częścią.
    >> Jest ona niejako polisą ubezpieczenia sprzedawaną z produktem.
    >> Produkt może istnieć na rynku osobno, bez powiązania z tą polisą
    >> albo powiązany z inną polisą (krótszą, ograniczoną w skutkach itp).
    > Może wyliczyli sobie ze korzystniej dla nich będzie zatrzymać klienta przy
    > ich marce niż ryzykować przejście do konkurencji. Nawet mimo tego ze
    > musieli praktycznie o 2 lata gwarancje wydłużyć.

    Sugerujesz że dając laptopa na wymianę bez gwarancji stracililiby klienta?
    Czemu tak sądzisz?

    > Bo to ze dali nowy sprzęt skoro nie potrafili/nie opłacalna była naprawa
    > starego to żadna łaska ich strony.

    Tak, nie mówię o nowym sprzęcie, mówię o gwarancji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: