eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaGrzałka bloku silnikaRe: Grzałka bloku silnika
  • Data: 2012-02-06 19:27:40
    Temat: Re: Grzałka bloku silnika
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Jak jest termostat wprost do bloku, to w 99% przypadków masz "przed
    > termostatem" wyjście mniejszymi wężami na ogrzewanie kabiny. Można w ten
    > obwód się wpiąć, będzie pożyteczne z przyjemnym - trochę też kabinę
    > nagrzeje ;)

    Wadą tego rozwiązania jest nagrzewanie całego silnika przy relatywnie
    małej mocy grzałki w stosunku do jego masy i duże straty ciepła płynu w
    wężach, grzałka w bloku przy niewielkiej konwekcji powoduje nagrzewanie
    głównie góry cylindrów i głowicy czyli tego obszaru którego temperatura
    ma największy wpływ na łatwość zapłonu i najbardziej zużywa się przy
    pracy na zimno. W bloku wystarczy 400W układy z pompą są stosowane w
    dużych silnikach diesla i mają 2KW i więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: