  • Data: 2012-02-11 20:29:56
    Temat: Re: Grzałka bloku silnika
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f36cdfb$1@news.home.net.pl...
> [...]
    id=5

    > Ciekawe, czy to dziala, bo jakos przy deklarowanej mocy (ok.75W) to marnie
    > to widze. To zarowke "setke" na przedluzaczu moznaby wkladac pod silnik
    > jakby takie cos dzialalo ;P

    ale to jest bardzo dobre porównanie. Dotknij sobie pracującej żarówki 100W
    lub 75W. Żarówka jako źródło światła ma sprawność około 5%, reszta czyli 95%
    pobieranej mocy jest zamieniana na ciepło. Do zapobieżenia nadmiernemu
    gęstnieniu oleju IMHO całkowicie wystarcza.

    Zobasz na p.m.b. co pisłem o sprytnym grzejniku z żarówek :)