eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaGrzałka bloku silnikaRe: Grzałka bloku silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Grzałka bloku silnika
    Date: Mon, 06 Feb 2012 20:27:40 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <jgp9jm$9ib$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4f2e7b23$1@news.home.net.pl> <jgmo3j$rt6$1@mx1.internetia.pl>
    <4f2f0c37$1@news.home.net.pl> <jgn9ts$f59$1@mx1.internetia.pl>
    <4f2fff60$1@news.home.net.pl> <jgp5pg$ou7$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-253-15.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1328556470 9803 178.36.253.15 (6 Feb 2012 19:27:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 19:27:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jgp5pg$ou7$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 120206-0, 2012-02-06), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:30320
    [ ukryj nagłówki ]


    > Jak jest termostat wprost do bloku, to w 99% przypadków masz "przed
    > termostatem" wyjście mniejszymi wężami na ogrzewanie kabiny. Można w ten
    > obwód się wpiąć, będzie pożyteczne z przyjemnym - trochę też kabinę
    > nagrzeje ;)

    Wadą tego rozwiązania jest nagrzewanie całego silnika przy relatywnie
    małej mocy grzałki w stosunku do jego masy i duże straty ciepła płynu w
    wężach, grzałka w bloku przy niewielkiej konwekcji powoduje nagrzewanie
    głównie góry cylindrów i głowicy czyli tego obszaru którego temperatura
    ma największy wpływ na łatwość zapłonu i najbardziej zużywa się przy
    pracy na zimno. W bloku wystarczy 400W układy z pompą są stosowane w
    dużych silnikach diesla i mają 2KW i więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: