    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DK1 Siewierz wczoraj] Nie znacie dnia ani godziny ...
    Date: Wed, 12 May 2010 11:40:08 +0000 (UTC)

    On Wed, 12 May 2010 00:38:43 +0200, Lewis <lewisa@[tnij]> wrote:

    > Droga między polami to inna sprawa,

    A od wioski do wioski? Bo z tego co pamiętam, to oni tam
    radośnie wycinali wszystkie, jak leciało.

    > choć zaryzykuje stwierdzenie że dla
    > "tubylców" aleja z drzewami przy asfalcie to żaden rarytas.

    To też tubylcy powinni postawić na beton, budę z piwem i gumową
    zjeżdżalnię. Tylko niech potem nie pierdzielą, że są biedni,
    opuszczeni, bo turyści mają w dupie betonową agroturystykę.

    > Ja nawiązuje do wielu dróg krajowych, dość ważnych, o dużym nasileniu ruchu,
    > obsadzonych gęsto drzewami. To już nie jest normalne.

    Bo trzeba włączyć orzeszek w puszce na górze, zamiast 150 na
    tempomat, komóra w łapę i robić interesa/pieprzyć o dupie
    maryni?

    > Chcesz zielonego to bylo kupić działkę na wsi z dala od tych betonów i nie
    > płakać.

    Dlatego kupiliśmy dom na obrzeżach (wzdłuż ulicy kasztanowce, na
    działce inne drzewa). Ale to nie znaczy, że gdybym nadal
    mieszkał w bloku, to chciałbym mieszkać na nowoczesnych
    blokowiskach, gdzie zieleni nie uświadczysz (i dobrze wspominam
    ostatnie blokowisko, bo tam było sporo zieleni). Miasto nie
    powinno być betonową pustynią, bo się kiepsko w takiej mieszka.
    Przynajmniej mnie.

    > Czasami mimo wszystko się zdarza...

    Shit happens. Gdybym miał wychodzić z założenia, że się zdarzy,
    zwinąłbym dywan, położył na gołej podłodze i tak czekał na
    ostateczne rozwiązanie. Oh, wait... Nie mam dywanów -- sprawa
    się uprościła.

    r.