  • Data: 2010-05-13 16:03:14
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 11:36, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w

    > Bo to znow ta sama historia - jak mam zorganizowac tira zeby
    > dowiozl konterer na dworzec,  zorganizowac drugiego ktory go
    > odbierze, doliczyc kary za przestoj ciezarowek bo sie pociag
    > spoznil albo za przetrzymanie kontenerow, bo sie nie spoznil - to
    > niech sp* z taka oferta.
    >
    > W wielu biznesach moze by i wypalilo, tylko niech sie kolej
    > zorganizuje w porzadna firme transportowa i robi usluge
    > door-2-door.
    > Podstawiaja mi kontener, dzwonie jak jest zaladowany, podjezdza
> [...]
    Ale kontenery daja pewien bufor. Bo przyjedzie ciezarowka, na nic nie
    czeka (no moze jak kolejka jest) a jak czeka to nie ma zadnego taktu.
    Dzwig zbiera kontener, ciezarowka jedzie spowrotem. A w miejscu
    docelowym kontener moze czekac na ciezarowke.

    Latwiej zgrac calosc. Ale wtedy nagle kazdy odbiorca potrzebowal by
    dzwigu. To ja juz wole calosc autem wozic i wozkiem palety ladowac.

    I dlatego kolej nie ma szans...