  • Data: 2010-05-13 16:09:03
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 13:31, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Próbujesz się wykręcić od tego, co napisałeś.

    Moze wyjasnie to tak:
    Bez kolei sobie poradzimy, bez ciezarowek nie.
    W tym ujeciu kolej jest gorsza. Ale zgadzam sie ze wozenie wegla przez
    polske ciezarowkami moze byc problematyczne...

    > Poza tym ja nie piszę, że kolej jest zawsze lepsza.
    > Aczkolwiek uważam, że na tory należy postawić obowiązkowo CAŁY TRANZYT
    > przez Polskę.

    Znowu ten zamordyzm. Obowiazkowo bedzie oznaczac ze towary moga
    poruszac sie wolniej. Albo bedzie drozej.
    Aktualnie chyba tylko szwajcaria ma taki zwyczaj ze tranzyt ma jechac
    koleja, ale ja tego nie widzialem :)
    Twoj postulat sie niestety dewaluuje bo nam granic ubywa. No i gdzie
    postawisz terminale na dawnej granicy niemieckiej zeby koszty
    transportowi nie wzrosly? O glupocie na pkp nie wspominam, zakladam ze
    jakos sie uda ich uskutecznic.

    Realnie tiry na tory to mrzonka. Fajnie by bylo ale sie nie udaje.

    > Nie byłbym takli przekonany.
    > Przecież chińszczyzna dociera do nas morzem w kontenerach.
    > Tesco ma magazyn centralny w Teresinie.
    > Nie zdziwiłbym się, jeśli z portu do Teresina woziliby te kontenery po
    > torach.

    To nie wykluczone ale jako to jest % calosci? Masa produktow jednak
    nie jedzie z chin.