  • Data: 2018-05-04 23:12:59
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2018 o 21:11, Marek S pisze:

    > Uuuu, wygląda na to, że jestem zatem masochistą bo jak raz zasmakowałem
    > w sedanach, to ciągle je kupuję :-D

    Gusta bywają dziwne, ale nie powinno się ich oceniać.

    > Jak to coraz lepiej? Nie czytasz moich wypowiedzi czy masz problem z
    > koncentracją? Nie chce mi się wierzyć, że celowo trolujesz.
    >
    > Cytuję moją wypowiedź z 30.04 20:52, którą komentujesz:
    >
    > 1. W jednym i w drugim non stop tylna szyba była brudna na mokrej
    > jezdni. Nawet gdy nie padało trzeba było używać wycieraczki i
    > _co_chwilę_spryskiwać_ by błoto rozcierane piórem wycieraczki nie
    > rysowało szyby.

    No czytałem, ale nie widzę w tym nic ani dziwnego, anie zdrożnego,
    proste stwierdzenie faktu.
    Teraz wygląda, że jednak Ty jakoś inaczej to postrzegasz.
    A to już jest lekko dziwne.

    > A co do promili: jesienią i zimą połowa dni jest mokra.

    Ale ten problem nie występuje, gdy jest mokry dzień, a wyłącznie w
    przypadku gdy nie pada i wody jest mało, ale jednak jezdnia jest lekko
    mokra po deszcze czy śniegu.
    Gdy pada, wystarczy sama wycieraczka.
    I zdecydowanie najczęściej tak właśnie jest.

    > Wiesz co? EOT. Nie będę komentował Twoich słów. Nawet jeśli kilka razy
    > napisałem iż nie mam nic do tego, że ludzie kupują różne typy samochodów
    > to i tak wmawiasz mi, że pałam jakąś nienawiścią do posiadaczy tych aut.

    Do posiadaczy?
    Nic takiego nie pisałem.

    Chodziło mi tylko o uprzedzenia z na siłę szukanymi pretekstami do
    samych wersji nadwoziowych.
    Co pachnie szukaniem potwierdzenia, że nie robisz źle je odrzucając.

    > Przecież to chore! Lecz się człowieku.

    No właśnie próbuję leczyć Twoje uprzedzenia, ale zaparłeś się i nie
    chcesz się poddać kuracji.