  • Data: 2018-05-05 07:54:24
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 maja 2018 14:15:41 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Po złożeniu tylnych foteli - nie. Naprawdę przykro mi, że udało mi się
    > zapakować niemały rower do tego auta. Najwyraźniej sprawiłem Ci tym ból.
    >
    > Z mojej strony EOT w stosunku do Ciebie.

    Marek, nie denerwuj sie :)

    Z tego co widze wasza dyskusje mozna w skrocie ujac tak:
    Lepiej miec kombi bo jest ladowne i miesci wiecej a jedynymi wadami sa brudna tylna
    szyba i ewentualna brzydkosc.

    I tyle.

    Ja wole kombi bo woze graciarstwo tu i owdzie i lubie miec miejsce.
    Wkurza mnie nieco brudna szyba ale kosztuje mnie to niewiele i jakos nie zagladam
    ciagle w tyl wiec wiele plynu tam na szybe nie wyfukam.
    Sedany uwazam za brzydkie i niepraktyczne. Moja zona tez narzeka ze w sedanie nie
    widzi gdzie sie kufer konczy wiec gorzej sie cofa.

    Ale jak widac ludzie lubia pakowne auta bo kupuja suv-y, crossovery i inne takie
    pakowne. Kombi wlasnie w takie sie przeobrazilo.
    Najwiekszymi kombi jakie widzialem to mondeo (popularne) i jakies stare volvo (chyba
    nawet wieksze niz mondeo).
    I ewolucje jaka widze to albo skracanie kombi w kierunku hatchbacka albo powiekszanie
    kombi w kierunku suv/crossover lub van-a.

    I tyle. Cala magia.

    A ten amerykanski kolega to jakis niezyciowy zbytnio bo nawet w usa sporo "wagonow"
    jeszcze widac, choc rzeczywiscie sie skracaja w kierunku hatchbacka...