  • Data: 2018-05-04 23:20:12
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2018 o 20:56, Marek S pisze:

    > Sądzę, że przemawia przez Ciebie brak tolerancji dla odmienności
    > potrzeb.

    ROTFL !!!!
    I kto to mówi?

    > Nie mam

    Mnie wisi i powiewa co Ty masz i co uważasz, nie o Tobie jest dyskusja,
    pojmij to wrezcie.
    Świat się nie kręci wokół Twojej osoby.
    Ja Ci tylko tłumaczę co uważa sensownie myślący o samochodach człowiek.

    > żadnych takowych w kierunku posiadania ciężarówki

    Ta jasne - i dlatego zamiast porządnego hachtbacka, kupujesz jego
    wynaturzoną, karykaturalną wersję, zawierającą zbędne dodatkowe pół
    metra blachy używanej li tylko do celów przewożenia ciężarów (bagaży).