  • Data: 2018-05-05 14:44:03
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 01:08, RadoslawF pisze:

    > Właśnie udowodniłeś własny brak tolerancji a do tego głupotę.
    > Kombi to nie ciężarówka, pomijam inteligentnych inaczej, dla nich
    > jednoosiowy wózek bywa ciężarówką.
    Czego Twoim zdaniem nie toleruję? Wielokrotnie podkreślałem, że nie mam
    nic do kombi lecz mi jedynie nie odpowiada ono z przytoczonych powyżej
    powodów. Cavalino uparł się co do treści wątku otwierającego iż ponoć
    mam jakąś schizę na punkcie (nie)posiadania kombi. Próbowałem mu jedynie
    dobitnie wytłumaczyć, że są ludzie, którym duża przestrzeń ładowna nie
    jest w ogóle potrzebna. Nie wożę wózków, rowerów, pralek więc po co mnie
    zmuszacie do posiadania kombi i nazywacie kretynem skoro takich potrzeb
    nie mam?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek