  • Data: 2018-05-05 23:10:41
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 16:15, Marek S pisze:

    > Nieprawda. Jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. Uważam, że kombi jest
    > tak samo potrzebne jak każdy inny rodzaj aut. Jeśli ktokolwiek
    > potrzebuje większej powierzchni ładownej, to taki rodzaj auta jest jak
    > najbardziej użyteczny. Przyjmij to oświadczenie jako ostateczne.
    > Przeczytaj raz jeszcze wątek otwierający - niczego nie wspominałem o
    > mojej hipotetycznej pogardzie dla czegokolwiek. To Cavallino rozpętał
    > całą tą burzę komentując moją wypowiedź.

    I ja wywołuje kolejną. A ty dalej uważasz swoje wypowiedzi za
    nienadające się do krytyki. Może czas to przemyśleć?

> [...]
    > używania kombi w miejsce posiadanego sedana. Temat jest odwrotny do
    > tego, co sugerujesz. To Cavallino nie toleruje moich potrzeb / upodobań
    > a ja ani razu nie skrytykowałem jego własnych i czyichkolwiek.
    >
    > Początkowo sądziłem, że to słowa z przymrużeniem oka ale wyszło na to,
    > że jednak to jego przekonania.
    >
    > A już poza całą tą dyskusją, porównanie kombi do ciężarówki to chyba nie
    > zniewaga dla kogo/czegokolwiek? Równie dobrze mógłbyś sedana porównać do
    > czegokolwiek, co Ci do głowy przyjdzie. Przeczytałbym to zdanie, może
    > się ustosunkował ale nie nazwałbym Cię nienormalnym.

    Za kogo mnie uważasz jest mi obojętne. Ale porównanie samochodu
    osobowego do ciężarowego to zniewaga dla inteligencji czytających.
    Naprawdę się tym mocno ośmieszyłeś i tłumaczenie kto i dlaczego
    wywołał dyskusję w niczym ci nie pomaga. Ty chlapnąłeś głupotę.
    Publicznie.