  • Data: 2018-05-05 10:06:27
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 maja 2018 01:19:39 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    tylna szyba i ewentualna brzydkosc.

    > No i jak ktoś zarzeka się, że nie potrzebuje ciężarówki, bo bagaży nie
    > przewozi, to jeszcze lepszą opcją jest hatchback (a jeśli jednak
    > przewozi to liftback) - bez wady brzydkości zarówno w stosunku do kombi
    > i (zwłaszcza) do sedana.
    >
    > Nie ma wad ani sedana, ani kombi, za to ma wszystkie zalety hatchbacka.

    No, mozna tak generalizowac. W praktyce wada kombi jest jedna, ta brudna szyba.
    No i moze cena, bo jednak sedany sa chyba tansze choc chyba nie duzo.

    I wlasnie, co ciekawe, kiedys dumalem czemu wspolczesne auta tak sie brudza.
    Dumalem ze to moze dzisiejsze drogi sa zle, albo brudne. Dumalem ze moze auta nie
    maja poprawnych blotnikow.
    I wyszlo mi ze w praktyce przyczyna jest taka ze to opony to powoduja. Bo sa zrobione
    tak aby sprawnie odprowadzac wode na boki. I ta woda tworzy mgielke ktora siada i na
    bokach samochodu i na tej nieszczesnej szybie hathbacka/kombi/suv-a...

    A tak naprawde to i tak jestesmy na lasce producentow czy strategow sprzedazowych
    ktorzy uznaja ze na danym rynku takie czy inne auto bedzie sprzedawane.

    Fiesta w ameryce nie bedzie juz sprzedawana.
    Sprzedawali ja tam jako sedana i hatchbacka. W polsce nie widzialem fiesty sedana ani
    razu :)

    W polsce focusy w kombi sa popularne bo kupuja je floty a potem sa przejmowane przez
    kowalskich.

    Kazdy rynek jest specyficzny i jak strateg wymysli co zaoferowac to potem ludzie
    musza sie do tego dopasowac.

    Ale to juz offtopic.