  • Data: 2018-05-05 16:15:33
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 15:49, RadoslawF pisze:

    > Nie tolerujesz kombi. Udowodniłeś to posuwając się do porównania go
    > z ciężarówką.

    Nieprawda. Jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. Uważam, że kombi jest
    tak samo potrzebne jak każdy inny rodzaj aut. Jeśli ktokolwiek
    potrzebuje większej powierzchni ładownej, to taki rodzaj auta jest jak
    najbardziej użyteczny. Przyjmij to oświadczenie jako ostateczne.
    Przeczytaj raz jeszcze wątek otwierający - niczego nie wspominałem o
    mojej hipotetycznej pogardzie dla czegokolwiek. To Cavallino rozpętał
    całą tą burzę komentując moją wypowiedź.

    Jeszcze raz tłumaczę - w/w porównania użyłem wyłącznie na potrzeby
    dyskusji z Cavallino, który nazwał mnie nienormalnym bo nie mam potrzeby
    używania kombi w miejsce posiadanego sedana. Temat jest odwrotny do
    tego, co sugerujesz. To Cavallino nie toleruje moich potrzeb / upodobań
    a ja ani razu nie skrytykowałem jego własnych i czyichkolwiek.

    Początkowo sądziłem, że to słowa z przymrużeniem oka ale wyszło na to,
    że jednak to jego przekonania.

    A już poza całą tą dyskusją, porównanie kombi do ciężarówki to chyba nie
    zniewaga dla kogo/czegokolwiek? Równie dobrze mógłbyś sedana porównać do
    czegokolwiek, co Ci do głowy przyjdzie. Przeczytałbym to zdanie, może
    się ustosunkował ale nie nazwałbym Cię nienormalnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek