  • Data: 2018-05-06 11:30:38
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 23:10, RadoslawF pisze:

    > I ja wywołuje kolejną. A ty dalej uważasz swoje wypowiedzi za
    > nienadające się do krytyki. Może czas to przemyśleć?

    Sęk w tym, że chcesz krytykować coś, czego nie powiedziałem. Ale to pół
    biedy. Dziwi mnie tylko to, że wspierasz słowa Cavallino.

    "Badziewnymi sedanami nikt normalny nie jeździ,"

    które, nie były z jego strony ani żartem, ani chlapnięciem jakiejś
    głupoty lecz on tak naprawdę uważa - co dobitnie podkreślił parę razy.
    W dodatku jego słowa nie były niczym sprowokowane. Padły w kontekście
    mojego pytania o statystyki - nie wyrażającego żadnych moich opinii ani
    moich upodobań. Nie atakują nikogo, nie naśmiewają się z nikogo / niczego.

    Takie słowa są spontaniczną chamską agresją. Nie chodzi tu wyłącznie o
    słowa. Zamiast tępić takie postawy to przyłączasz się do opluwania
    innych spoza własnej hordy. Czepiasz się detalu po to tylko aby mieć
    pretekst do przpier... bo tylko o to przyp.... komukolwiek Ci chodzi.
    Nie przeszkadza Ci, że wycofałem się i wyjaśniłem skąd moje
    przekoloryzowanie (a nie pogląd) - dalej po tym jeździsz jak po łysej
    kobyle jak jakiś osiedlowy burak. Jak gdzieś możesz zrobić rozróbę to
    żadnym pretekstem nie pogardzisz.

    Baw się dalej w jednej piaskownicy z Cavallino. Nie będę Wam
    przeszkadzał i liczę na wzajemność.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek