  • Data: 2018-05-05 19:21:00
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-05-2018 o 15:00, Marek S pisze:

    > Jasne! W 100% zgadzam się z tym i właśnie taką intencję próbuję
    > przeforsować ale Cavallino uparł się iż w wątku otwierającym zionę
    > nienawiścią do kombi.

    Bzdura.
    Chyba masz kłopoty z rozumieniem tego co czytasz.
    Generalnie ja cały czas mówiłem o hatchbackach, a nie kombi, do którego
    jak już pisałem nie pałam specjalną atencją.

    > W odwecie dowiedziałem się, że jestem
    > nienormalny iż takich potrzeb nie posiadam

    Następna bzdura, pisałem ogólnie, a nie o Tobie i nie że jesteś
    nienormalny, tylko że normalni ludzie kupują praktyczne hatchbacki, stąd
    jest ich większość.

    Niby podobne słowa, ale znaczenie zupełnie inne - co też już Ci wyjaśniałem.
    Ale albo nie lubisz czytać niczego czego sam nie napiszesz, albo po
    prostu celowo kłamiesz w złych intencjach.

    - co mnie początkowo
    > żartobliwie oburzyło, a potem na serio, gdy dowiedziałem się iż
    > dosłownie gardzi on posiadaczami aut nie-kombi.

    J.w.
    To co teraz piszesz, to typowy syndrom przeniesienia - jeśli u kogoś
    można w tym wątku wyczuć pogardę z powodu wersji nadwozia, to właśnie u
    Ciebie.
    I jak Ci kolejny adwersarz to samo pisze, to zacznij jednak szukać
    problemu w tym co sam piszesz, a nie w innych.