  • Data: 2018-05-06 13:03:54
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 12:26, RadoslawF pisze:

    > Bo ja krytykuje coś co ty napisałeś.
    > A może to ktoś się pod ciebie podszył i nie ty to napisałeś to
    > idiotyczne porównanie kombiaka do ciężarówki?

    Napisałem wyraźnie, że to było przekoloryzowanie na potrzeby konkretnej
    czyjejś wypowiedzi a nie mój pogląd. A Ty się upierasz jak dziki osioł
    krytykować coś, co nie jest moim poglądem - nawet jeśli 10x to
    powtórzyłem. To o co innego chodzi jak nie o Twoją chęć robienia zadymy?
    Ale to pikuś w stosunku do tego co poniżej.

    > Nic takiego nie napisałem i nie wspieram.

    Przeczytaj raz jeszcze co napisałem. To nie są Twoje słowa lecz
    Cavallino. Czy naprawdę nie potrafisz zrozumieć czym jest cytat słów
    trzeciej osoby i po co go przytaczam? Przecież o tych słowach Cavallino
    jest powyższy fragment wątku. Zaczynam się domyślać czemu nie
    zajarzyłeś: bo nawet nie wiesz o czym napisałem bo nie chciało Ci się
    czytać całości i ograniczasz się go komentowania ostatniej mojej
    wypowiedzi. Stąd potem z dupy wzięte Twoje słowa.

    To co Ci zarzucam, to, że całym sobą wspierasz go torpedując moje próby
    trafienia do jego wyobraźni. Nawet jeśli użyłem przekoloryzowania (kombi
    = ciężarówka), to nie czepiaj się fragmentu wyjętego z kontekstu (i w
    kółko prostowanego przeze mnie) lecz łaskawie zapoznaj się z całością
    tej części dyskusji by w końcu odkryć, że nie kombi/sedan/cokolwiek jest
    jej meritum lecz chamskie odzywki Cavallino i moje próby wytłumaczenia
    mu, że nie mam nic do typu nadwozia, do kierowców i kogokolwiek - bo
    założyłem, że tym mógł się poczuć urażony wskutek niezrozumienia jakiejś
    wcześniejszej mojej wypowiedzi. Ty natomiast jątrzysz cały czas jakąś
    pierdołę nie mającą nic wspólnego z tematem. Gadasz coś o odwracaniu
    kota ogonem przeze mnie i inne niedorzeczności. Ocknąłeś się w środku
    filmu i nie łapiesz akcji ale próbujesz brylować. Na zasadzie: wszyscy
    strzelają to i ja będę i walisz gdzie popadnie.

    Jak nie możesz pomóc, to przynajmniej nie przeszkadzaj i śpij dalej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek