  • Data: 2015-12-14 18:57:49
    Temat: Re: Perełka pewnego forum...
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Mógłbyś się powstrzymać ze zmyślaniem? Pracowałem na dwóch centralach
    > Strowger 32AA i AB i jednej Autelco (odpowiednik wczesnego Strowgera z
    > wybierakami z powrotem przez pole). Z racji swojej pracy byłem w wielu
    > innych centralach. NIGDZIE nie było parkietu. NIGDY nie spotkałem się z
    > pomysłem rozlewania wody w pomieszczeniu centrali.

    Nie zmyślam. Był parkiet. Możesz nie wierzyć. Wisi mi to.
    Do pracy przyszdłem po wyłączeniu Strowgera i tej wody nie lałem ale
    faktycznie parkiet był i to w kiepskim stanie. Ja tylko rozbierałem. Tak
    mi zeznawała obsługa, wspominając jak sobie radzili - wiadro w alejkę
    miedzy ramami na salę. Nie na ramy, nie bezpośrednio pod samą ramę,
    tylko miedzy nimi. Podobno ekspresowo parowało.