    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pi2k6e$9vd$1@node2.news.atman.pl> <pi2l6a$9kt$1@dont-email.me>
    <pi2qlu$g61$1@node2.news.atman.pl> <pi2t3r$bfa$2@node1.news.atman.pl>
    <pi2ulr$k4v$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pi32lu$o03$1@node2.news.atman.pl>
    <5b45e965$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi548j$k9g$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pi5cve$sam$1@node2.news.atman.pl>
    <5b464b61$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi77ak$i6a$1@node1.news.atman.pl>
    <5b477f3a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi8ot1$3hb$1@node1.news.atman.pl>
    <5b486a2c$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pia3rd$7ib$1@node2.news.atman.pl>
    <5b48a2b4$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: Navitel
    Date: Fri, 13 Jul 2018 16:57:17 +0200

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 13 lipca 2018 08:01:43 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    >Radoslaw jest chyba specyficznym przypadkiem, ja sobie odpuscilem :)
    >Jak mu tak wygodnie to nie widze powodu aby mu zmieniac nawyki.
    >Ale dopisuje sie do listy tych co sie nie pytaja o wszystko portiera
    >za kazdym razem i wszedzie.
    >Czasem trafia sie zrobienie dodatkowego kolka a czasem nawet
    >dopytanie sie nie powoduje skrocenia czasu szukania :)

    Kiedys tam chyba z 5 razy wchodzilem.
    I pytanie nie bardzo pomagalo, bo szukanych pomieszczen ludzie nie
    kojarzyli :-)

    9/50.4219214,18.3965621/@50.6095442,19.0962135,12.5z
    /data=!4m2!4m1!3e0
    >Bardzo dobry wybor. Tworog-Brusiek to ten odcinek o ktorym kiedys
    >pisalem w kontekscie dlugich drog bez zakretow.

    Ale to jakies unikaty i chyba sprzeczne z prawem - minister nie lubi
    prostych drog.

    >Tak, dlatego "za prl" sie albo bladzilo albo wiekszosc drogi jechalo
    >glownymi a potem pytalo ktoredy do kombinatu xyz.

    za prl to sie jechalo inna droga, prostsza.
    Nie bylo autostrady, nie bylo warto zbaczac z prostej drogi :-)

    J.