  • Data: 2018-07-14 10:51:16
    Temat: Re: Navitel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-14 o 09:11, J.F. pisze:

    > No widzisz - nie pytasz, wykazujesz sie inteligencja :-)

    Zapytam, bo wykazuje się inteligencją.
    Skoro już z kimś rozmawiam kto odsyła mnie do innego pokoju
    to dlaczego miałbym nie spytać którędy tam dojść?

    > Jak jest znany, to nie trzeba pytac, bo wiesz sam :-)

    Ale to ty założyłeś zez go nie znam. :-)

    > Raczej z lepszego plastiku.

    Istnieje "lepszy plastik" nie odkształcający się pod działaniem
    wysokiej temperatury?

    > Jak zaczniesz w zlym kierunku, to nie rozpoznasz, bo wyjedziesz na
    > peryferia, ktorych tym bardziej nie znasz :-)

    Znam wyloty ze swojego miasta we wszystkich kierunkach.
    A ty nie? Preferujesz pociągi czy autobusy?

    > Nie tak znow ciagle.
    > Ale wystarczy pare razy, aby polubic mapy zawsze dostepne :-)

    Zdefiniuj jakie mapy są dla ciebie zawsze dostępne?
    Bo chyba nie te z nawigacji która nie działa w podziemnym garażu.

    > Kiedys to musialbym miec skrzynke map w bagazniku, zeby byc
    > przygotowanym.

    Przesadzasz.
    Ale z drugiej strony puste bagażniki bez koła zapasowego
    i narzędzi nie uważam za przejaw rozsądku.
    Papierową mapę też tam warto mieć, jak już bardzo mierzi cię
    wożenie jej w kabinie.

    >>> P.S. pojechalem sobie ostatnio taka trasa
    >>> https://www.google.com/maps/dir/50.5974271,19.160850
    9/50.4219214,18.3965621/@50.6095442,19.0962135,12.5z
    /data=!4m2!4m1!3e0

    > Ja tylko zwracam uwage, ze dzieki tym nawigacjom zapominamy jak to
    > bylo dawniej. Szczegolnie na takiej pokreconej trasie jak ta - z czego
    > uzytkownik nawigacji nawet sobie nie zdaje sprawy.
    > Az kiedys nawigacja sie zepsuje i sie wtedy dowie :-)

    Nie zapominamy, od czasu do czasu brak zasięgu nam przypomina.
    I wtedy jedni płaczą nie przygotowani na to a inni nie.