  • Data: 2018-07-14 02:59:59
    Temat: Re: Navitel
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-13 o 15:33, s...@g...com pisze:

    > Dziwne bo ja korzystam i se chwale. I jedyne felery jakie sa to czasem np. wiadukty
    sa przez nia uznawane za skrzyzowania i kaze zjezdzac na dol, i na rondzie prosto
    zamiast jechac ciagle estakada.
    > Ale to epizodyczne przypadki.
    > MapFactora uzywam juz dobre 5-6 lat i sobie chwale.
    >
    > A to o czym napisales teraz to moze byc problem z samymi mapami osm. One czasem sa
    oznaczone nieprecyzyjnie lub niekompatybilnie i rzeczywiscie moga czasem traktowac
    dany odcinek nie tak jak nam sie wydaje.
    > Ale tak jak napisalem, to rzadkie przypadki. Mi sie MF sprawdza i to nie tylko w
    polsce ale i za granica.

    No to jeszcze coś, o czym zapomniałem: nie chce gadać przez Bluetootha.