  • Data: 2018-07-14 17:50:16
    Temat: Re: Navitel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 16:58:16 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > A to już zależy od tego jak bardzo księgowy poprawiał inżyniera.

    nie bardzo. Takie bledy sie szybko mszcza :-)

    > Do busoli na desce rozdzielczej te drugie niestety też.
    > Tam trzeba płyn utrzymać w środku.

    Trudno mi powiedziec - nie sprawdzalem ile bylo w srodku dokladnie.
    moze 110 C wystarczy.
    Dosc ze busola sie pokrzywila, a inne nie.

    > Jak jechałem to pamiętam, kolejna sprawa to jak jadę samochodem
    > koło wyjazdu na Warszawę to nie będę kombinował że zabłądziłem
    > i chyba jestem przy wylocie na Rzeszów.
    > Wszak wiem skąd i w którą stronę jechałem, a ty o takiej oczywistej
    > sprawie nie pomyślałeś mnożąc trudności. :-)

    Watek ci umknal. Wiedzialem w ktora strone jade, ale po paru zakretach
    przestalem wiedziec.
    Wiem w jakim rejonie jestem. Wiem, ze najlepiej byloby na polnoc
    pojechac. Ale nie wiem gdzie jest polnoc :-)

    Moge pojechac w miare prosto, jak zobacze tablice "koniec miasta", to
    zawrocic, i pojechac w miare prosto. Ale tego wolalbym uniknac.
    Busola rozwiazalaby problem w dwie sekundy.

    > Po tym jak mnożysz (fakt nie sam) problemy z wyjechaniem z dużego
    > parkingu z powodu braku zasięgu internetu i GPSu to chyba nie
    > jest aż tak dostępna dla wszystkich.

    nie, my tylko przestrzegamy tych, co pisza "online wystarczy" ;-)

    > Nie mam ich map, dojechałem w tych miastach tam gdzie miałem dojechać.
    > Podziemnych parkingów nie zwiedzałem.
    > Jeszcze jakieś pytania? :-)

    Tak - czy probowales dawniej, zanim zrobili A4, przebic sie przez
    Gliwice z Opola do Mikolowa.

    bo ja ogolnie tez zawsze dojezdzalem, ale to sie okazalo trudne :-)

    > W moim nie ma.

    no to nie spojrzysz na jakiej ulicy jestes i w jaka ulice trzeba
    skrecic :-)

    A poza tym g* atlas kupiles, panie Przygotowany na wszystko :-P

    >To mu pozwól chwalić dalej. :-)

    Sobie to niech chwali, ale innych to niech nie wprowadza w blad :-P

    J.