  • Data: 2018-07-14 16:58:16
    Temat: Re: Navitel
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-14 o 13:24, J.F. pisze:

    > Kokpit to chyba nie bardzo.
    > Ale nawet wtedy moze sie plastik pofaldowac.

    A to już zależy od tego jak bardzo księgowy poprawiał inżyniera.

    > mialem taki woltomierz do gniazda zapalniczki.
    > "Szybka" tak mu sie wygiela, ze az wypadla - myslisz, ze nie
    > zauwazylem ?
    >
    > Po prostu - jedne plastiki miekna w 70C, inne w 110C, i te pierwsze
    > sie do samochodu nie nadaja.

    Do busoli na desce rozdzielczej te drugie niestety też.
    Tam trzeba płyn utrzymać w środku.

    > Takich "wylotow" jest u mnie sporo. Wieloma pewnie nie jechalem, bo i
    > po co, a nawet jak jechalem, to juz moglem zapomniec jak to wyglada.

    Jak jechałem to pamiętam, kolejna sprawa to jak jadę samochodem
    koło wyjazdu na Warszawę to nie będę kombinował że zabłądziłem
    i chyba jestem przy wylocie na Rzeszów.
    Wszak wiem skąd i w którą stronę jechałem, a ty o takiej oczywistej
    sprawie nie pomyślałeś mnożąc trudności. :-)

    > Mapa offline to nie jest cos rownie niedostepnego jak bentley.

    Po tym jak mnożysz (fakt nie sam) problemy z wyjechaniem z dużego
    parkingu z powodu braku zasięgu internetu i GPSu to chyba nie
    jest aż tak dostępna dla wszystkich.

    > A wpisywales w Allegro ? Moze mozesz miec ;-)

    Co z tego że mogę kupić kilkudziesięcioletniego jak nie będzie
    mnie potem stać na części i mechaników? A pewnie i na spalanie powyżej
    dwudziestu litrów na setkę.

    Na dzień dzisiejszy ten jest najtańszy i nawet sprawny:
    https://allegro.pl/ogloszenie/bentley-eight-klasyk-1
    986r-warszawa-7447960708
    Ale kupić to bym go nie kupił, nawet jakby miał kierownicę po
    właściwej stronie.

    > no jasna sprawa, ale w polowie byles - masz ich plany w schowku ?
    > Nieprzygotowany pojechales, a mozna bylo pomyslec przed wyjazdem :-P

    Nie mam ich map, dojechałem w tych miastach tam gdzie miałem dojechać.
    Podziemnych parkingów nie zwiedzałem.
    Jeszcze jakieś pytania? :-)

    > Owszem nie ma, czy owszem są ?

    W moim nie ma.