  • Data: 2018-07-13 15:42:15
    Temat: Re: Navitel
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 08:01:43 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli nie znam budynku to owszem.

    > Zawsze tak pytasz ? Nawet jak widzisz korytarzu sale 302 i 303 ?

    Radoslaw jest chyba specyficznym przypadkiem, ja sobie odpuscilem :)
    Jak mu tak wygodnie to nie widze powodu aby mu zmieniac nawyki.
    Ale dopisuje sie do listy tych co sie nie pytaja o wszystko portiera za kazdym razem
    i wszedzie. Czasem trafia sie zrobienie dodatkowego kolka a czasem nawet dopytanie
    sie nie powoduje skrocenia czasu szukania :)

    > Czyli wystarczy wyjechac poza swoje miasto i masz sytuacje opisane
    > przeze mnie.
    > Z praktyki :-)

    > Takie czasy, nawigacji coraz wiecej :-)
    >
    > P.S. pojechalem sobie ostatnio taka trasa
    > https://www.google.com/maps/dir/50.5974271,19.160850
    9/50.4219214,18.3965621/@50.6095442,19.0962135,12.5z
    /data=!4m2!4m1!3e0

    > Tzn przez Tworog i Toszek.

    Bardzo dobry wybor. Tworog-Brusiek to ten odcinek o ktorym kiedys pisalem w
    kontekscie dlugich drog bez zakretow.

    Rzeczywiscie oznakowanie moze byc nieco fragmentaryczne na samej drodze.

    > Nawigacja oczywiscie nie miala kłopotów.
    > Ale obok siedzi tato ... ilez tu zakretow, nigdy bym tu nie pojechal.
    >
    > Faktycznie - bez nawigacji byloby trudno.
    > Pelno skretow, na ktorych latwo sie pomylic.

    Tak, dlatego "za prl" sie albo bladzilo albo wiekszosc drogi jechalo glownymi a potem
    pytalo ktoredy do kombinatu xyz.

    Albo pytalo policjanta gdzie jest ulica ktorej szukamy.