eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb) › Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
    Date: Tue, 16 Nov 2010 18:42:24 +0100

    Użytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisał w wiadomości
    news:4ce2b65a$0$22810$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie wiem czego wy chcecie od picow... dziala? tanie? z dostepnoscia brak
    > problemow? prosty ASM? sdcc jako prymitywne (i darmowe) C tez jest. no
    to o > co chodzi

    o to chodzi, że w przypadku, gdy przydałoby się przeskoczyć na inny,
    nieznany procesor, _szczególnie_ "dla jednego zastosowania", warto
    przeskoczyć na coś sensownego. Po to, żeby za pół roku, gdy jednak okaże
    się, że jest kolejne zastosowanie nie musieć skakać dalej. Sorry, ale
    nawet dla amatora jest to decyzja "strategiczna" i argumenty, że działa,
    da się dostać i jest tanie i w ogóle nie ma się czego przyczepić - są
    jakby mało przekonujące. Wiele mocniejszych procków też spełnia te
    kryteria. A egzotyczne rozwiązania się mszczą.

    e.