eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb) › Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
  • Data: 2010-11-18 13:34:39
    Temat: Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-17 23:58, Pszemol pisze:

    > VS to jest Visual Studio?

    Tak.

    > Co masz na myśli "dla cierpliwych"? Nigdy tego nie używałem...
    > Oglądam sobie właśnie OpenOCD i widzę że piszą:

    Developerzy zbiesili się na binarne sterowniki do ftdi i skompilowane
    OpenOcd może być dystrybuowane tylko z libusb, które jest dużo
    woooolniejsze. Jak masz trochę czasu to warto samemu skompilować OpenOcd
    z binarnymi sterownikami do ftdi.

    > OpenOCD v0.4.0 released
    >
    > JTAG Layer:

    > Czy to może znaczy, że posiadany przeze mnie JTAG adapter
    > używany do chipsów Altery (USB Blaster) mogę wykorzystać
    > do OpenOCD? Czy OpenOCD to tylko programowanie flasha
    > i boundary scan czy będzie to działać z source-level debugging?

    Prawdopodobnie tak. Z tego co widać w internecie to USB Blaster jest
    oparty na ftdi.

    > Czego Ty używałeś do source
    > level debugging?

    Programistów :-). A tak na serio to insighta.

    Na początek lepiej będzie jak znajdziesz w internecie opis konfiguracji
    eclipse i ściągniesz skompilowane arm-gcc z code sourcery.