eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb) › Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
  • Data: 2010-11-16 16:50:27
    Temat: Re: Mikrokontroler z dużą ilością ramu na pokładzie (np. 12-16kb)
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > się po prostu być zaprojektowany dla Ciebie ;-)
    >
    > to już lepiej wyrwać się od razu w świat ARM7... ten procek w tej chwili
    > to ślepa ścieżka ewolucji :)

    nie wiem czego wy chcecie od picow... dziala? tanie? z dostepnoscia brak
    problemow? prosty ASM? sdcc jako prymitywne (i darmowe) C tez jest. no to o
    co chodzi

    jesli ktos potrzebuje do jednego , konkretnego zastosowania (czytaj - nie
    planuje nagle przeskoczyc do rodziny prockow z mega ramu, drugim rdzeniem
    DSP i wyswietlanie menu uzytkownika na plazmie 40' , naturalnie zmieniajac
    tylko kilka linijek w kodzie ... )