    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Wed, 9 Jun 2010 07:27:46 -0500

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:huniln$72l$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > tak, bo sa dosc istotne, w dodatku z tego powodu chcesz obnizac cene auta
    > o 20-30% ;)

    Ale co w tym dziwnego że auto uszkodzone i jakoś tam naprawione
    miałoby mieć niższą cenę od auta nieuszkodzonego?
    Nie jest to dla Ciebie logiczne?

    > ja pewnie wg ciebie jak bede chcial swojego sprzedawac, to tez bede musial
    > cene obnizyc o przynajmniej 15%, bo mial wymieniana przednia szybe, wiec
    > pewnie byl rozbity, albo nawet dachowal :)
    >
    > sa rzeczy duzo istotniejsze niz to, ze mial malowany blotnik, czy nawet
    > wymieniane drzwi lub tylna klape

    Jeśli miał wymienianą szybę, malowany błotnik i wymieniane drzwi
    to jak najbardziej należy się obniżka ceny 20-30% w stosunku do niebitego.

    > nigdy nie bedziesz wiedzial na 100% co bylo w aucie robione, duzo ludzi
    > tez szerokim lukiem omija auta z duzym przebiegiem, dlatego tak "modne"
    > jest krecenie licznikow, a ja sie ciesze, bo przez takich niekumatych
    > kupilem auto o 25% taniej niz podobne na rynku, ale poprzedni wlasciciel
    > mial awersje na handlarzy na szczescie i im nie chcial sprzedac :)

    Czyli nie dziwi Cię obniżka 25% z powodu nadmiernego zużycia (bo
    duży przebieg) a dziwi Cię obniżka ze względu na niefabryczną farbę
    i szpachlę na blachach? Ciekawe to Twoje rozumowanie...

    > takze mozesz polegac jedynie na sobie, zaprzyjaznionym mechaniku czy
    > warsztacie, a tak naprawde to juz w salonie mozesz kupic auto po "kolizji"
    > z lakierowanymi elementami z tego powodu i nawet o tym nie wiedziec

    No cóż - ja nie mówię że świat jest idealny i nikt nie kłamie...
    Ale jeśli sprzedawca mi mówi że bezwypadkowy, ja widzę że
    bezwypadkowy a do tego przejadę się dookoła miernikiem
    grubości lakieru i wyjdzie mi że auto ma fabryczną farbę to
    takie auto jest dla mnie więcej warte niż auto tłuczone...

    Powiedz mi szczerze co zrobiłbyś - byłbyś na kupnie samochodu
    i widzisz na placu dwa identyczne z pozoru auta, ten sam model,
    rocznik, ten sam przebieg, ten sam stan wyposażenia, nawet ten
    sam kolor.
    Widzisz oba w tej samej cenie ale jeden jest ewidentnie tłuczony:
    widzisz różnicę odcienia farby na obu drzwiach z lewej strony...
    Potwierdzasz miernikiem grubości farby że auto było tam
    szpachlowane i malowane. Które auto wybierzesz dla siebie i dlaczego?