  • Data: 2010-06-09 15:47:03
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h...@p...onet.pl...

    > Ale co w tym dziwnego że auto uszkodzone i jakoś tam naprawione
    > miałoby mieć niższą cenę od auta nieuszkodzonego?
    > Nie jest to dla Ciebie logiczne?

    nielogiczna jest twoja argumentacja, blachy to akurat element mniej istotny
    w samochodzie, bo po pierwsze sa tansze i latwiejsze w naprawie od remontu
    np skrzyni czy silnika

    > Jeśli miał wymienianą szybę, malowany błotnik i wymieniane drzwi
    > to jak najbardziej należy się obniżka ceny 20-30% w stosunku do niebitego.

    no tak, wiec jak wymienialem przednia szybe, bo oberwala kamieniem i pekla,
    to mam obnizyc cene o 20%, mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze mowimy o
    dupowozach, a nie autach kolekcjonerskich/zabytkowych

    > Czyli nie dziwi Cię obniżka 25% z powodu nadmiernego zużycia (bo
    > duży przebieg) a dziwi Cię obniżka ze względu na niefabryczną farbę
    > i szpachlę na blachach? Ciekawe to Twoje rozumowanie...

    nie, nie dziwi mnie obnizka z powodu przebiegu, ktory z nadmiernym zuzyciem
    nie musi miec nic wspolnego, bo auto 3-4 letnie z przebiegiem 200kkm nie
    jest czyms normalnym, ludzie wychowani w prl'u boja sie takich przebiegow,
    bo dla owczesnej motoryzacji to juz sie drugi remont silnika szykowal, a dla
    obecnej, dopiero miniety polmetek, oczywiscie pod warunkiem dbania o auto,
    natomiast dziwi mnie twoje rzadanie obnizki ceny z powodu wymiany
    kilkuletniego elementu na nowy, ewentualnie za ponowne polakierowanie
    maloistotnych elementow

    bo oczywisnie nie pisze tutaj o wiadrze szpachli na blotniku

    > Powiedz mi szczerze co zrobiłbyś - byłbyś na kupnie samochodu
    > i widzisz na placu dwa identyczne z pozoru auta, ten sam model,
    > rocznik, ten sam przebieg, ten sam stan wyposażenia, nawet ten
    > sam kolor.

    nie wiem co bym zrobil jakbym byl na kupnie, ale jak bym chcial kupic auto,
    to jak juz pisalem, wazniejsze sa dla mnie po pierwsze elementy mechaniczne,
    geometria, blachy sa w dalszej kolejnosci, a jak juz im sie zaczynam
    przygladac to rowniez zwracam uwage na to, jak naprawa zostala wykonana

    jesli mam do wyboru auto lepsze mechanicznie, a obite na parkingach i
    pozornie funkiel nowke blacharska, wypicowana pasta polerska, ale z
    niedomaganiami w okolicach silnika, to oczywiscie wybiore to pierwsze