  • Data: 2010-06-09 16:46:57
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:huo2rh$ml3$1@news.onet.pl...

    > Mówimy o samochodzie naprawionym w serwisie, nawet niekoniecznie
    > autoryzowanym za to solidnym, a nie wyklepane przez pana Tadzia w garażu
    > i chlapnięte sprajem przez szwagra pana Tadzia. Taka zasadnicza różnica.

    Tak? A gdzie umówiliśmy się że o takim mówimy? :-)

    > Druga sprawa to drobny fakt, że elementy wymienione i polakierowane to
    > nie to samo co elementy wyklepane, zaszpachlowane i polakierowane.

    No właśnie. Ale trzecią kategorią są te same elementy zaprawione
    i polakierowane w fabryce, i dla mnie te mają największą wartość.

    > Jeśli ktoś rozwalił mu klapę, ubezpieczyciel zapłacił za wymianę (nie
    > klepanie) i lakierowanie to nie widzę podstaw żeby tylko na tej
    > podstawie ktoś musiał spuszczać 30% wartości.

    Masz prawo płacić pełną cenę.

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania: dwa auta itd itd, jeden ma oryginalny
    > lakier i rdzę wychodzącą na drzwiach, drugi miał drzwi wymienione bo
    > ktoś go kiedyś stuknął. Niech nawet będzie że widać inne zużycie
    > lakieru. Który wybierzesz i dlaczego?

    Unikam zardzewiałych i malowanych - pewnie nie wybrałbym żadnego z nich.
    Kupuję zwykle auta 2-3 letnie, więc nie mam problemu z rdzą tylko ze
    stłuczkami. A że kupuje auta na długie użytkowanie zależy mi na trwałości.
    Ale każdy ma inne oczekiwania, więc rozumiem że ktoś może chcieć
    zapłacić dużo za rozbitka :-))) W końcu można sobie trwonić swoją kasę...