  • Data: 2010-06-10 01:17:03
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:huo5vj$ov0$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > nielogiczna jest twoja argumentacja, blachy to akurat element mniej
    > istotny w samochodzie, bo po pierwsze sa tansze i latwiejsze w naprawie od
    > remontu np skrzyni czy silnika

    Mówimy o aucie 2004 - takie młode auto nie ma prawa mieć potrzeby
    remontu silnia ani skrzyni... Dlatego skupiam się na blachach.

    > no tak, wiec jak wymienialem przednia szybe, bo oberwala kamieniem i
    > pekla, to mam obnizyc cene o 20%, mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze
    > mowimy o dupowozach, a nie autach kolekcjonerskich/zabytkowych

    Jeśli tylko szybę to nie. Ja mówiłem "szyba + błotnik + drzwi".
    To jest sygnał sporej kraksy skoro dostałeś w drzwi i błotnik tak
    mocno że Ci szyba przy tym pękła/wypadła :-)

> [...]
    > zuzyciem nie musi miec nic wspolnego, bo auto 3-4 letnie z przebiegiem
    > 200kkm nie jest czyms normalnym, ludzie wychowani w prl'u boja sie takich
    > przebiegow, bo dla owczesnej motoryzacji to juz sie drugi remont silnika
    > szykowal, a dla obecnej, dopiero miniety polmetek, oczywiscie pod
    > warunkiem dbania o auto, natomiast dziwi mnie twoje rzadanie obnizki ceny
    > z powodu wymiany kilkuletniego elementu na nowy, ewentualnie za ponowne
    > polakierowanie maloistotnych elementow
    >
    > bo oczywisnie nie pisze tutaj o wiadrze szpachli na blotniku

    Ja niczego nie żądam :-) Ja tylko oczekuję aby auto po przejściach
    nie było wyceniane powyżej przeciętnej ceny rynkowej...
    A więc nie dziwi mnie ze auto po przejściach, wycenione wyżej
    długo się nie sprzedaje. I dziwi mnie że Ciebie to dziwi :-))

    > nie wiem co bym zrobil jakbym byl na kupnie, ale jak bym chcial kupic
    > auto, to jak juz pisalem, wazniejsze sa dla mnie po pierwsze elementy
    > mechaniczne, geometria, blachy sa w dalszej kolejnosci, a jak juz im sie
    > zaczynam przygladac to rowniez zwracam uwage na to, jak naprawa zostala
    > wykonana
    >
    > jesli mam do wyboru auto lepsze mechanicznie, a obite na parkingach i
    > pozornie funkiel nowke blacharska, wypicowana pasta polerska, ale z
    > niedomaganiami w okolicach silnika, to oczywiscie wybiore to pierwsze

    Różnica między nami jest chyba taka, że ja kupuję auta młodsze, mniej
    wymęczone, i mam po prostu wyższe wymagania/oczekiwania...
    Jak ktoś jest na rynku na auta starsze to wtedy kosmetyka ma dla niego
    drugorzędne znaczenie - cieszy się tak jak Ty, że remontu silnika nie musi
    robić.