    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Date: Wed, 23 Oct 2013 13:45:44 -0500

    On Tue, 22 Oct 2013 08:15:46 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie, doksztalcilem sie.

    >I jak wziales 50$, to zamierzales zaplacic ? :-)

    >Ale wysokosc odzszkodowania zazwyczaj gwarantuje pokrycie tej oplaty,
    >o ile oczywiscie:

    >Dom masz, chwilowo moze niewiele warty, ale dawniej i w przyszlosci
    >sporo.

    Nie tak latwo zagarnac dom. Odpowiedznie pzrepisy stanowia ze domu
    mozna zajac co najwyzej polowe, i to twoja, a nie malzonla, wiec
    wychodzi 25%. Nie moga sie tez wyeksmitowac za dlugi. Fundusze
    emerytalne na przyklad nie podlegaja zajeciu. Nie podlega zajeciu
    towar kupiony na kredyt i nie splacony, bo jest wlasnoscia banku.

    A.L.