  • Data: 2011-09-17 16:44:53
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Nie przeszkadza Ci fakt że unix to nie jest środowsko real-time,

    Przy opuszczaniu rolet i włączaniu grzejnika olejowego? Nie.

    > że bash nie ma dostepu do potów I/O, że w normalnej sytuacji jako
    > user nie masz dostępu do przestrzeni I/O?

    Raczej pomaga.

    > Brak wyobraźni.

    Nie mam żadnych przesłanek do oceny jego wyobraźni. W ogóle niewiele
    o nim wiem.

    > Nie. On nie rózni się niczym od eksperów od sterowania przez LPT.

    Mam szacunek do wszystkich ekspertów. Więc jeśli tak, to zasłużył na moje
    uznanie.

    > Miło by to wygladało w instrukcji, prawda?

    Kiedyś na końcówkach kabli USB były nalepki z ostrzeżeniem, by nie
    wtykać tego w komputer z systemem Windows, zanim się nie zainstaluje
    oprogramowania. No i faktycznie, gdy się to zignorowało, to jeśli ktoś
    nie był fachowcem, to po czymś takim nie udawało mu się już zmusić
    urządzenia do działania.

    > "I pamiętaj, że odłaczenie kabla USB może doprowadzić do pożaru. W celu
    > uniknięcia pożaru proszę o owinięcie kabla i komputera załaczoną taśmą
    > samoprzylepna używając węzła szotowego."

    Jeśli to mogło skutkować pożarem, to oczywiście powinien o tym napisać.
    A jeśli się dało, to sam powinien zapewnić niemożnaość rozłączenia.

    --
    Jarek