  • 1. Data: 2024-10-17 17:17:13
    Temat: Prośba o identyfikację komponentu
    Od: Marek <f...@f...com>

    Co to może być?

    http://31.182.124.137/bins/elk.jpg

    --
    Marek

  • 2. Data: 2024-10-17 18:00:53
    Temat: Re: Prośba o identyfikację komponentu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Oct 2024 17:17:13 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > http://31.182.124.137/bins/elk.jpg

    Znajdują się na płytce od Walkmana, całość:

    http://31.182.124.137/bins/elk1.jpg

    --
    Marek

  • 3. Data: 2024-10-17 18:36:26
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2024 o 18:00, Marek pisze:

    > Znajdują się na płytce od Walkmana, całość:
    >
    > http://31.182.124.137/bins/elk1.jpg

    Wygląda to jak dławik, i jest to w obwodzie wzmacniacza, możliwe że w
    torze zasilania. Podaj może model to się schematu poszuka.

    --
    Pixel(R)??

  • 4. Data: 2024-10-17 18:38:52
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2024 o 18:36, Pixel(R)?? pisze:

    > Wygląda to jak dławik, i jest to w obwodzie wzmacniacza, możliwe że w
    > torze zasilania. Podaj może model to się schematu poszuka.

    ...albo na wyjściu wzmacniacza...w każdym razie, to obwód wzmacniacza.

    --
    Pixel(R)??

  • 5. Data: 2024-10-17 18:44:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Oct 2024 18:36:26 +0200,
    Pixel(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > torze zasilania. Podaj może model to się schematu poszuka.

    Aiwa hs-px505

    --
    Marek

  • 6. Data: 2024-10-17 19:15:52
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2024 o 18:44, Marek pisze:

    > Aiwa hs-px505

    Ciężko ze schematem :/...próbowałem też poszukać po scalaku JRC 2065a w
    sensie komponentów ale to chyba "twór" Aiwa, bo rzadko spotykany.

    Jak dla mnie, to o co pytasz, wygląda na element bierny w sensie że nie
    półprzewodnik czy kondensator. A co się dzieje? czy to zwykła ciekawość?

    --
    Pixel(R)??

  • 7. Data: 2024-10-17 19:34:16
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-17 o 18:44, Marek pisze:

    > Aiwa hs-px505

    L1, L2 11,5MMH po naszemu pewnie 11,5mH.
    Pewnie nic krytycznego.

    megawrzuta.pl/718mx0us

  • 8. Data: 2024-10-17 19:50:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Oct 2024 19:15:52 +0200,
    Pixel(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > półprzewodnik czy kondensator. A co się dzieje? czy to zwykła
    > ciekawość?

    Ciekawość, bo nietypowa obudowa. Znalazłem schemat, to cewki (na
    schemacie bez rdzenia), te układy obok to układy dolby.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2024-10-17 19:51:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Oct 2024 19:34:16 +0200, alojzy nieborak
    <g...@g...com> wrote:
    > L1, L2 11,5MMH po naszemu pewnie 11,5mH.

    Czemu w takiej nietypowej obudowie?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2024-10-17 20:38:11
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-17 o 19:51, Marek pisze:

    > Czemu w takiej nietypowej obudowie?

    Nie wiem jakie założenia miał konstruktor.

    Albo próbowali ekranować, albo taka linia do prod. dławików.
    Łokmen z 1990. W PL pierwsze podchody do smd w instytucie robili 2 lata
    później. PL sporo odstawała.