  • 1. Data: 2024-10-24 16:26:30
    Temat: retro
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wow, co ja właśnie widziałem - nowo otwarty salon gier w stylu arcade.
    A myślałem, ze to juz wyginęło bezpowrotnie.

    Gry jakies nowe, sporo dużych monitorów, flippera/pinballa nie ma
    żadnego :-(

    Jak myślicie - długo pociągnie ?

    J.

  • 2. Data: 2024-10-24 16:30:29
    Temat: Re: retro
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 16:26:30 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > A myślałem, ze to juz wyginęło bezpowrotnie.
    >
    > Gry jakies nowe, sporo dużych monitorów, flippera/pinballa nie ma

    Z tego, co pamiętam, są salony gier m.in. we Wrocławiu i w Warszawie. Mają
    się dobrze. Ale flippery są.

    A ten co go widziaeś - to gdzie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2024-10-24 16:53:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 16:30:29 +0200, Adam wrote:

    > Z tego, co pamiętam, są salony gier m.in. we Wrocławiu i w Warszawie. Mają
    > się dobrze. Ale flippery są.
    >

    > A ten co go widziaeś - to gdzie?

    Wrocław właśnie. ale mają kilka

    https://arcadebee.com/

    Są chyba bardziej nastawieni na imprezki różne, niż granie.

    J.

  • 4. Data: 2024-10-24 16:58:23
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-24 o 16:53, J.F pisze:

    > Wrocław właśnie. ale mają kilka
    >
    > https://arcadebee.com/

    Podchwycili temat od tych?
    https://hulakula.com.pl/prezentacja-automatow/

    > Są chyba bardziej nastawieni na imprezki różne, niż granie.

    Ano. Urodziny na ileś osób dla gówniaka tysionc pińcet tak że jakiś
    pieniądz jest.

  • 5. Data: 2024-10-24 17:52:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 16:58:23 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Podchwycili temat od tych?
    > https://hulakula.com.pl/prezentacja-automatow/

    Możliwe. Ale to wielkie jest - 6.5 tys m2

    > Ano. Urodziny na ileś osób dla gówniaka tysionc pińcet tak że jakiś
    > pieniądz jest.

    trzeba troche tych gówniaków uzbierać, no ale to spore miasto.
    I potem przyjdzie czas na rewanż :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-10-24 18:30:40
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu 24.10.2024 o 17:52, J.F pisze:

    > Możliwe. Ale to wielkie jest - 6.5 tys m2

    > trzeba troche tych gówniaków uzbierać, no ale to spore miasto.
    > I potem przyjdzie czas na rewanż :-)
    >
    > J.
    W Krakowie też jest:
    https://www.krakowarcademuseum.com/

  • 7. Data: 2024-10-24 20:05:55
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-10-24 09:26, J.F wrote:
    > Wow, co ja właśnie widziałem - nowo otwarty salon gier w stylu arcade.
    > A myślałem, ze to juz wyginęło bezpowrotnie.
    >
    > Gry jakies nowe, sporo dużych monitorów, flippera/pinballa nie ma
    > żadnego :-(

    Bo ta dzialka rozrywki nie wyginela. Ale nieco musieli sie postarac i
    dodac jakies wibracje kierownice i lepsza grafike do tych produkcji.
    No i stawiaja to w miejscach gdzie jest ruch i jest wiecej ludzi ktorzy
    wrzuca piataka za 3 minuty rozrywki.

    > Jak myślicie - długo pociągnie ?

    A to zalezy czy sie dobrze kasa bedzie prala. Bo niestety sporo takich
    szpejow nie sluzy do rozrywki tylko do placenia podatku od szemranych
    pieniedzy.

    --
    Lukasz