  • Data: 2011-09-17 17:47:23
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-17 19:28, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Mam nadzieję, że nie grywa Pan

    Stosujesz żałosne metody A.L. do oceny dyskutantów?

    > Nie.

    Więc jak uzyskujesz prawa do przestrzeni I/O LPT? Sterownikiem kernela?
    Hackowaniem jądra?

    > Bash nie wie co to jest defragmentacja

    Ciąg dalszy żalosnych metod A.L. czy zwykłe przejęzyczenie?

    > nulowego pointera

    Albowiem bash działa w przestrzeni równoległej gdzie pojęcie nulowego
    pointera nie istnieje i już! W szczegolności w sterowniku do LPT! I
    wtedy się budzisz. Ja też kiedyś sniłem do czasu aż kernel z lini 2.4
    zrobił oopsa przy obsłudzie - wydawało by się - trywialnego COMa.
    Powtarzalnego 100%, żeby nie było że to krasnoludki.

    > Nie mam z góry zaufania ani do jednego, ani do drugiego. Ale na ogół
    > ma się większe zaufanie do miliona linii sprawdzanych w praktyce od
    > dwadziestu lat, niż do stu linni napisanych wczoraj przez jakichś
    > debeściaków ("bo my to panie wszystko testujemy, a poza tym mamy
    > kilkadziesiąt lat doświadczenia").

    Debesciaki są w ogólności bardziej bezpieczni niż windows zaopatrzony w
    sterowniki produkowane na kolanie w chinach chodzace w trybie jądra.
    Chwilowo nie ma na rynku popularnych mikrokernelów, więc *zawsze* jesteś
    w czarnej dupie watpliwości co do tego czy sterownik myszki nie zrobi
    BSOD po 3 tygodniach i 14 sekundach pracy. Chińczyk nie ma czasu na
    testowanie takich dupereli.