  • Data: 2011-09-17 18:38:41
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Stosujesz żałosne metody A.L. do oceny dyskutantów?

    Nie wiem kto to taki ten A.L., więc nawet nie wiem czy jego metody
    są żałosne. Sądzę, że może być Pan znakomitym fachowcem w swojej
    dziedzinie (jakieś programowanie czegoś bardzo konkretnego?),
    ale uważam, że za tworzenie założeń i ocenę ekonomiki działań nie
    powinien się Pan brać.

    > Więc jak uzyskujesz prawa do przestrzeni I/O LPT?

    Nie potrzebuję.

    > Sterownikiem kernela? Hackowaniem jądra?

    W tym momencie (pisania w bash) nie muszę sobie tym głowy zaprzątać.

    > Ciąg dalszy żalosnych metod A.L. czy zwykłe przejęzyczenie?

    Przejęzyczenie. A właściwie dyfuzja sąsiedniego z okienka.

    > Albowiem bash działa w przestrzeni równoległej gdzie pojęcie nulowego
    > pointera nie istnieje i już! W szczegolności w sterowniku do LPT! I
    > wtedy się budzisz. Ja też kiedyś sniłem do czasu aż kernel z lini 2.4
    > zrobił oopsa przy obsłudzie - wydawało by się - trywialnego COMa.

    Ten kernel był pisany w bashu?

    > Powtarzalnego 100%, żeby nie było że to krasnoludki.

    No to całe szczęście. W takim razie nie ma tragedii.

    > Debesciaki są w ogólności bardziej bezpieczni niż windows zaopatrzony
    > w sterowniki produkowane na kolanie w chinach chodzace w trybie jądra.

    Z Windows nigdy nie miałem na poważnie do czynienia. Z debeściakami
    czasem tak. Trudno mi porównywać, ale niebezpieczni są. Ponad tolerowane
    przeze mnie granice.

    > Chwilowo nie ma na rynku popularnych mikrokernelów, więc *zawsze* jesteś
    > w czarnej dupie watpliwości co do tego czy sterownik myszki nie zrobi
    > BSOD po 3 tygodniach i 14 sekundach pracy. Chińczyk nie ma czasu na
    > testowanie takich dupereli.

    Nic mi jeszcze nie zrobiło BSOD, a co do Chińczyków, to nie mam uprzedzeń
    narodowościowych -- traktuję ich jak innych debeściaków. Z tego powodu,
    gdy chodzi o nowe rzeczy, staram się jak najwięcej robić we własnym
    zakresie (to znaczy przynajmniej mieć nad tym kontrolę).

    --
    Jarek