  • Data: 2011-09-17 19:38:22
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Ten bash pracowal w środowisku stworzonym przez kernel. Sam z siebie
    > pracować nie potrafi. Problem kernela jest problemem basha.

    Ale to kernel był skopany. Więc wiadomo kto winny i gdzie poprawiać.

    > Jasne, skonczyło się na poprawianiu kodu w kernelu.

    Toć mówię, że dobrze. Źle by było, gdyby skończyło się wcześniej.

    > Jeszcze jedna do miliona niewiadomych o stabilności całości systemu.
    > Przy takiej ilości nie ma już żadnego znaczenia, kontrole straciłeś
    > wiele milionów lini kodu wczesniej.

    Kernel został napisany w C. Czy w tej sytuacji należy powiedzieć:

    1. C jest gównianym językiem.
    2. A co to ma do rzeczy?
    3. Masaj.

    > Jesteś w mniejszości.

    Wiem. Na szczęście ta mniejszość ma lepiej niż większość.

    > Czyli kernel też piszesz samodzielnie?

    Nie mam potrzeby, jestem zadowolony z tego co jest. Ale jak jeden taki
    nie był zadowolony, to napisał.

    --
    Jarek