  • Data: 2011-09-17 18:51:53
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-17 20:38, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ten kernel był pisany w bashu?

    Ten bash pracowal w środowisku stworzonym przez kernel. Sam z siebie
    pracować nie potrafi. Problem kernela jest problemem basha.

    > No to całe szczęście. W takim razie nie ma tragedii.

    Jasne, skonczyło się na poprawianiu kodu w kernelu. Jeszcze jedna do
    miliona niewiadomych o stabilności całości systemu. Przy takiej ilości
    nie ma już żadnego znaczenia, kontrole straciłeś wiele milionów lini
    kodu wczesniej.

    > Nic mi jeszcze nie zrobiło BSOD

    Jesteś w mniejszości.

    > gdy chodzi o nowe rzeczy, staram się jak najwięcej robić we własnym
    > zakresie (to znaczy przynajmniej mieć nad tym kontrolę).

    Czyli kernel też piszesz samodzielnie?