  • Data: 2009-11-08 17:48:51
    Temat: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Nov 2009 17:27:02 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >A nad czym tu się zastanawiać? Wsadzili do modułu czujnik podciśnienia.
    >Ceramiczny czy jakiś. Znajomość tego parametru potrzebna jest do
    >wyznaczenia kąta wyprzedzenia.

    No tylko jak zrealizowac ten kat wyprzedzenia, bo jak pisalem -
    opoznia sie latwo, przyspiesza impulsy troche gorzej.

    >A tak jest?

    W niektorych samochodach. Przynajmniej tak by wynikalo z instrukcji ze
    sa dwa czujniki.

    >Bo ja zrozumiałem, że chodzi o dwa czujniki przy kole
    >zamachowym. Nadal nie sądzę, żeby dwa różne układy pracowały na raz.

    No ale jesli juz dwa czujniki sa, to cos trzeba z nimi zrobic :-)

    >Raczej to jest jak z oczami u kreta -- do końca się jeszcze nie
    >uwsteczniły. Może robot składający silniki zamontował oba systemy,
    >bo zapomnieli go przeprogramować?

    I kabelek zwisa ?

    Bardziej pomysle ze to ma sens - dokladny czujnik pozycji na wale, i
    czujniczek na walku zeby bylo wiadomo ktore cylindry wyzwalac.

    A jak sie ktorys czujnik zepsuje, to procedura awaryjna jazdy na
    jednym .. ale jazdy, a nie stania.

    J.