eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówka › Re: silnik krokowy jako wskazówka
  • Data: 2009-11-10 11:50:23
    Temat: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Karolek napisał:

    >>> No to po co jest czujnik polozenia kola zamachowego i czujnik w wlaku
    >>> rozrzadu ?
    >>
    >> A tak jest? Bo ja zrozumiałem, że chodzi o dwa czujniki przy kole
    >> zamachowym. Nadal nie sądzę, żeby dwa różne układy pracowały na raz.
    >> Raczej to jest jak z oczami u kreta -- do końca się jeszcze nie
    >> uwsteczniły. Może robot składający silniki zamontował oba systemy,
    >> bo zapomnieli go przeprogramować?
    >
    > Oczywiscie, ze sa dwa czujniki.
    > Chocby glupie seicento ma czujnik na wale i na walku rozrzadu.

    A co się dzieje w sytuacji, gdy jako pierwszy awarii ulegnie czujnik
    na kole zamachowym?

    > W silnikach diesla podobnie.

    Podobnnie jest z aparatem zapłonowym?

    > Takie 3.0d BMW ma czunik na kole i na walku, jak padnie ten na walku to
    > silnik pracuje, ale jakby w trybie awaryjnym i nie osiaga pelnej mocy.

    Znowu moge tylko zgadywać. Różnice pomiędzy wałem głównym i wałkiem
    rozrządu mogą świadczyć o obciążeniu silnika. Rozsądne mi się wydaje,
    że jeśli braknie tych informacji, należy nakazać układowi wtrysku
    obniżenie mocy.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: