eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik krokowy jako wskazówkaRe: silnik krokowy jako wskazówka
  • Data: 2009-11-11 19:43:17
    Temat: Re: silnik krokowy jako wskazówka
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan Karolek napisał:
    >
    >>>> Oczywiscie, ze sa dwa czujniki.
    >>>> Chocby glupie seicento ma czujnik na wale i na walku rozrzadu.
    >>> A co się dzieje w sytuacji, gdy jako pierwszy awarii ulegnie czujnik
    >>> na kole zamachowym?
    >> Zgon.
    >
    > No to nie są to dwa redundantne systemy (a takie były sugestie).
    > Buty też nie stanowią redundancji dla nóg -- bez nóg nie da się
    > biegać, a bez butów tak. Choć czasem marnie.
    >

    IMHO Trafne porownanie.

    > To całkiem jak w seicento. I całkiem jak w wielu innych przypadkach
    > znanych technice. Układ sterowania wtryskiem (i ewentualnie zapłonem)
    > silnika może jeszcze korzystać z iluś czujników ciśnienia, temperatury
    > i niewiadomoczegojeszcze. Może nawet łączyć się serwerem nymex.com
    > żeby mieć świadomość ile aktualnie baryłka ropy stoi. Ale nie są to
    > "zapasowe czujniki" tylko działania mające na celu optymalizację
    > kontrolowanego procesu (tu: pracy silnika).
    >

    Zgadza sie.
    I juz wiem po co czujnik na walku... mozna po wskazaniu tego czujnika
    okreslic, ktory cylinder bedzie mial zaplon, bo z samego czujnika na
    wale nie da sie tego okreslic :>


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: