  • Data: 2015-09-04 23:03:05
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak najtrudniej (lub najdrożej) to będzie z mechaniką. Nie ma zamków
    > poniżej 1000zł.
    > Robić samemu... nie chciałbym aby taki prototyp mi się zaciął.

    1. wkładka do standardowego zamka, z jednej strony dziurka na klucz, z
    drugiej taki "motylek" do przekręcania ręcznego bez klucza
    2. serwomotorek czy inne urządzenie mechaniczne które ma tyle siły aby
    to obrócić i zwraca jakąśtam informacje o położeniu
    3. sterowanie. ja uzyję arduino (nano) lub jeszcze mniejszego odpowiednika

    Pozddrawiam
    ToMasz