  • Data: 2015-09-05 02:11:21
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmukacu.l6t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > To relacja z samodzielnych obserwacji, czy tylko domysły? Wydaje mi
    > się, że *inteligentny* projektant takiego zamka postąpi w ten sposób,
    > że gdy układ elektoniczny wykryje nadmierne rozładowanie baterii,
    > to póki jeszcze sił na to staje, odblokuje rygiel i nie dopuści do
    > zatrzaśnięcia drzwi na amen. Tym samym zmusi kogoś do wymiany baterii.
    > Wiem, o inteligentnych projektantów teraz trudno.

    Dopytam się, ale z tego co usłyszałem (i zrozumiałem) w zaprzyjaźnionym
    hotelu, to tak własnie jest: nie ma prądu - nie działa zamek - nie ma
    wejścia.
    Inaczej byłoby bez sensu, ponieważ drzwi byłyby otwarte dla wszystkich.
    W tych okuciach co widziałem, to albo jest miejsce na klucz, żeby awaryjnie
    otworzyć. Albo jest ukryte gniazdo, żeby nietypowym wtykiem podłączyć
    zewnętrzną bateryjkę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba