eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautostrada szybciejRe: autostrada szybciej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: autostrada szybciej
    Date: Mon, 27 Aug 2012 18:40:10 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 91
    Message-ID: <k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
    References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl> <k0m1ml$850$1@news.vectranet.pl>
    <o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
    <k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
    <1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
    <k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
    <1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
    <k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
    <503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
    <503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-119-203.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1346085862 32421 77.253.119.203 (27 Aug 2012 16:44:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Aug 2012 16:44:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464678
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-27 17:56, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z realizacją.
    >>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
    >>> kolejnosci ?
    >> A kto pisał tylko o równoległych?
    >
    > A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal prostopadlych ?

    A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
    częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
    A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
    a nie "wzdłuż".

    >> A co to jest "ciężki tir"? Jak najbardziej tną po wojewódzkich.
    >
    > Taki ktory ma ponad 8t dopuszczalnego nacisku na os. Im tylko po
    > niektorych wojewodzkich wolno.

    Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
    ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
    do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
    i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.

    > Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na przednie kola
    > jest chyba mniej ?

    Zwykły ma często 6 osi. Większość zestawów spełnia wymóg 8 ton na
    oś.

    >> Jak na razie to te 40 minut pojawiło się na A4. No, raz się trafiło na
    >> A2, ale to w związku z przebudową oraz ruchem przedświątecznym.
    >
    > Ale 15 minut na A4 sie zdarza czesciej.

    Nadal jest to jedna autostrada, na której zrobił się cyrk.

    >> A co to są 3 minuty?
    >
    > W kwestii czekania - niewiele. W kwestii zademosntrowania ze autostrada
    > pracuje z pelna wydajnoscia (bramek) - wiele.

    ???

    > Bo ja wiem czy takie nieuczesczane ... ale jak widze ze na 4 szlabanach
    > wjazdowych - gdzie sie tylko pobiera bilet - we wrocku stoi kolejka, w
    > Gliwicach do wyjazdu ponoc stoi kolejka, a na kilku zjazdach po drodze
    > kolejki nie ma - to wyciagam wniosek ze oni daleko jada .. i jak widac
    > placa :-)

    Nadal mamy jeden felerny fragment.

    >> Przedunijne powiadasz - jedyne kawałki płatne dodatkowo to fragment A4
    >> (60km) od 2000, A2 (~50km) od końca 2002 oraz A2 (~40km) od końca 2003.
    >
    > O ile pamietam to byly trzy odcinki po ok 50km na A2.

    Jakieś 150km wyjdzie, ale z obu. Zresztą sprawdź dokładnie jeżeli masz
    wątpliwości.

    >> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z czym
    >> do ludzi...
    >
    > 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi te 150km
    > we wladaniu Kulczyka.

    Tak, to z fragmentami A2 + A4.

    > W sumie to nie wazne ile - wazne ze ciezarowki sie ustawialy do kas, a
    > nie omijaly bokiem ...

    Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by się
    ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
    płaciły.

    > zreszta teraz tez specjalisci twierdza ze
    > ciezarowki na autostrady wroca, jak sie podliczy calosc kosztow a kryzys
    > czesciowo minie, to sie po prostu zaczna oplacac. Szczegolnie na
    > "panstowych", gdzie taniej, i szczegolnie jak na drodze obok stoi
    > viatoll :-)

    Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by z
    nich nie zwiały.

    > Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo, ale nadal
    > sporo przez bramki na A4 przejezdza.

    DK91 pełna, a A1 pustawa...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: