-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: autostrada szybciej
Date: Mon, 27 Aug 2012 18:40:10 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 91
Message-ID: <k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl> <k0m1ml$850$1@news.vectranet.pl>
<o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
<k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
<1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
<k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
<1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
<k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
<503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
<503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-119-203.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1346085862 32421 77.253.119.203 (27 Aug 2012 16:44:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Aug 2012 16:44:22 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464678
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-08-27 17:56, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
>>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z realizacją.
>>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
>>> kolejnosci ?
>> A kto pisał tylko o równoległych?
>
> A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal prostopadlych ?
A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
a nie "wzdłuż".
>> A co to jest "ciężki tir"? Jak najbardziej tną po wojewódzkich.
>
> Taki ktory ma ponad 8t dopuszczalnego nacisku na os. Im tylko po
> niektorych wojewodzkich wolno.
Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.
> Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na przednie kola
> jest chyba mniej ?
Zwykły ma często 6 osi. Większość zestawów spełnia wymóg 8 ton na
oś.
>> Jak na razie to te 40 minut pojawiło się na A4. No, raz się trafiło na
>> A2, ale to w związku z przebudową oraz ruchem przedświątecznym.
>
> Ale 15 minut na A4 sie zdarza czesciej.
Nadal jest to jedna autostrada, na której zrobił się cyrk.
>> A co to są 3 minuty?
>
> W kwestii czekania - niewiele. W kwestii zademosntrowania ze autostrada
> pracuje z pelna wydajnoscia (bramek) - wiele.
???
> Bo ja wiem czy takie nieuczesczane ... ale jak widze ze na 4 szlabanach
> wjazdowych - gdzie sie tylko pobiera bilet - we wrocku stoi kolejka, w
> Gliwicach do wyjazdu ponoc stoi kolejka, a na kilku zjazdach po drodze
> kolejki nie ma - to wyciagam wniosek ze oni daleko jada .. i jak widac
> placa :-)
Nadal mamy jeden felerny fragment.
>> Przedunijne powiadasz - jedyne kawałki płatne dodatkowo to fragment A4
>> (60km) od 2000, A2 (~50km) od końca 2002 oraz A2 (~40km) od końca 2003.
>
> O ile pamietam to byly trzy odcinki po ok 50km na A2.
Jakieś 150km wyjdzie, ale z obu. Zresztą sprawdź dokładnie jeżeli masz
wątpliwości.
>> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z czym
>> do ludzi...
>
> 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi te 150km
> we wladaniu Kulczyka.
Tak, to z fragmentami A2 + A4.
> W sumie to nie wazne ile - wazne ze ciezarowki sie ustawialy do kas, a
> nie omijaly bokiem ...
Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by się
ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
płaciły.
> zreszta teraz tez specjalisci twierdza ze
> ciezarowki na autostrady wroca, jak sie podliczy calosc kosztow a kryzys
> czesciowo minie, to sie po prostu zaczna oplacac. Szczegolnie na
> "panstowych", gdzie taniej, i szczegolnie jak na drodze obok stoi
> viatoll :-)
Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by z
nich nie zwiały.
> Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo, ale nadal
> sporo przez bramki na A4 przejezdza.
DK91 pełna, a A1 pustawa...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.12 18:58 RoMan Mandziejewicz
- 27.08.12 19:29 J.F
- 27.08.12 20:06 J.F
- 27.08.12 20:08 Artur Maśląg
- 27.08.12 20:40 J.F
- 27.08.12 22:02 Artur Maśląg
- 28.08.12 01:00 J.F.
- 28.08.12 09:57 news.wp.pl
- 31.08.12 11:44 WildS
- 06.09.12 10:27 w...@h...com
- 06.09.12 11:12 J.F
- 06.09.12 23:01 w...@h...com
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy