  • Data: 2012-08-27 17:56:16
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-08-27 15:39, J.F pisze:
    >A kto pisał tylko o równoległych?

    A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal prostopadlych
    ?

    >A co to jest "ciężki tir"? Jak najbardziej tną po wojewódzkich.

    Taki ktory ma ponad 8t dopuszczalnego nacisku na os. Im tylko po
    niektorych wojewodzkich wolno.

    Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na przednie
    kola jest chyba mniej ?
    No i jeszcze trzeba takiego "lzejszego" kupic, bo "dopuszczalny"

    >Jak na razie to te 40 minut pojawiło się na A4. No, raz się trafiło
    >na
    >A2, ale to w związku z przebudową oraz ruchem przedświątecznym.

    Ale 15 minut na A4 sie zdarza czesciej.

    >A co to są 3 minuty?

    W kwestii czekania - niewiele. W kwestii zademosntrowania ze
    autostrada pracuje z pelna wydajnoscia (bramek) - wiele.

    >Nie bardzo rozumiem - masz na myśli nieuczęszczane wjazdy na
    >autostradę?

    Bo ja wiem czy takie nieuczesczane ... ale jak widze ze na 4
    szlabanach wjazdowych - gdzie sie tylko pobiera bilet - we wrocku stoi
    kolejka, w Gliwicach do wyjazdu ponoc stoi kolejka, a na kilku
    zjazdach po drodze kolejki nie ma - to wyciagam wniosek ze oni daleko
    jada .. i jak widac placa :-)

    >Przedunijne powiadasz - jedyne kawałki płatne dodatkowo to fragment
    >A4
    >(60km) od 2000, A2 (~50km) od końca 2002 oraz A2 (~40km) od końca
    >2003.

    O ile pamietam to byly trzy odcinki po ok 50km na A2.

    >Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z czym
    >do ludzi...

    552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi te
    150km we wladaniu Kulczyka.

    W sumie to nie wazne ile - wazne ze ciezarowki sie ustawialy do kas, a
    nie omijaly bokiem ... zreszta teraz tez specjalisci twierdza ze
    ciezarowki na autostrady wroca, jak sie podliczy calosc kosztow a
    kryzys czesciowo minie, to sie po prostu zaczna oplacac. Szczegolnie
    na "panstowych", gdzie taniej, i szczegolnie jak na drodze obok stoi
    viatoll :-)

    Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo, ale
    nadal sporo przez bramki na A4 przejezdza.

    J.