  • Data: 2012-08-27 22:02:25
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-27 20:40, J.F pisze:

    > I dlatego wlasnie drogi prostopadle do autostrady mnie nie interesuja :-)

    Zdaje się, że tylko Ty pisałeś o braku zainteresowania drogami
    prostopadłymi do autostrad - ja o niczym takim nie pisałem.
    Podobnie jak o "interesie wzdłuż autostrady". Dość luźno bawisz
    się w "argumenty".

    > Strasznie dawno nie uzywalem. Do Katowic ? Predzej do Bytomia, niz sie
    > przez ten Slask przedzierac :-)

    Przejedź się i sprawdź ile ciężarówek tamtędy jedzie.

    > No wlasnie, niezbyt, wiec znow nie ma kto uciekac, bo uciekli juz
    > wczesniej.

    Jak mieli uciekać, skoro nie było skąd? Litości...

    > Choc wcale nie tak dawno, jak Wroclaw byl nieprzejezdny, to ponoc im sie
    > zdarzalo jechac A4 ..

    Spoko, jak był nieprzejezdny to się omijało na wszystkie możliwe
    sposoby, ale nijak nie uda Ci się tego użyć jako argumentu...

    > Ale na krajowych mozna postawic viatolla. a 51 drog wojewodzkich to
    > chyba niezbyt duzo - nie chce mi sie liczyc ile ich jest, z 500 ?
    > I zauwaz ze to odcinki a nie cale drogi sa dopuszczone.

    Czy Ty aby jeszcze pamiętasz o czym była mowa? Te "fragmenty" mają
    podwyższenie na oś do 10 ton. Tak, tamtędy ciężarówki idą jak się
    masz. Może pojeździłbyś trochę dalej?

    > Poprosze. Kiedys tez mi sie wydawalo ze u nas 26-kolowce jezdza.

    W to co Tobie się wydawało nie wnikam. Zrobię jak będę pamiętał
    itd.

    > Tym lepiej dla mojej tezy - bo ja twierdze ze najwyrazniej nie uciekli.

    Znaczy jakiej tezy i o czym piszesz? Póki co nawet nie określiłeś kto
    i dlaczego czekał na bramkach. Ciężarówki mają od "dawna" viatolle
    i nie czekają 40 minut.

    > Moze niewielka czesc uciekla, ale reszta jedzie twardo przez platne
    > bramki, a jesli one sa szybkie elektroniczne, to tylko wiecej ich
    > przejedzie.

    No popatrz, a dane podawałeś z oczekiwania z ręcznego otrzymania
    biletu...

    > Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.

    Zdecyduj się o czym piszesz.

    > no wlasnie - czyli 200km z 552 bylo platne :-)

    Manipulujesz - podałem dane odcinków płatnych przed 2004. Tego nie było
    nawet 150km. 552km to było na koniec 2004.

    > A te 352 ? Krzywa -Wroclaw 90, do Kleszczowa 140 ... gdzies mi jeszcze
    > brakuje 120 km .. 5 km pod zgorzelcem, 20 km A1 .. co jeszcze bylo
    > bezplatne ?

    Z mojego punktu widzenia to nieistotne.

    > i swiadczy ze jeden za drugim jechaly przez bramke, a nie ze jeden na
    > godzine ..

    Ależ kombinujesz - daj jakieś dane o ruchu na bramkach.

    > No bo wiesz, my bysmy chcieli autostrady na tanie winietki. Albo w ogole
    > w cenie paliwa.

    A kto to jest "myśmy"? Ja tam jestem świadom wielu rozwiązań i raczej
    średnio skłonny do płaczu jaki to biedny jestem.

    > A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(

    Komu "nam"?