  • Data: 2012-08-27 20:08:16
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-27 19:29, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade autostrada,
    > chocbym nawet bardzo chcial.

    Otóż to. Choć z drugiej strony...

    > Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
    > tania droge ?

    Dla kogo? DK94 ma się dobrze.

    > No dobra, powiedzmy ze to bedzie interes z Trzebnicy do Oswiecimia, zeby
    > nie bylo tak zlosliwie ..
    >
    > A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili A4,
    > nawet jak bylo "za darmo".

    A4 z Wrocka do W-wy? To zdaje się niezbyt po drodze.

    > Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.

    LOL - 71 krajowych i 51 wojewódzkich. Kogo chcesz czarować?

    > Kiedy taki widziales ?

    Każdego dnia, wielokrotnie. Zdjęcia mam robić?

    > Byc moze, ale z drugiej strony ... producenci sprzedaja ciagniki
    > siodlowe w wersji 8t na tylna os ?

    Tak, a co?

    > Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne czy
    > ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z autostrady
    > wiecej niz ona moze przerobic.

    Ale jaki z tym problem? Przecież można skorzystać z systemów
    elektronicznych (choć nie wszędzie).

    > Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
    > obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..

    I ta 30 minutowa często nie bywa.

    > Dwa, bo pod Katowicami i Krakowem tez sa kolejki :-)

    Ojoj, straszne.

    > dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo platnych :-)

    Stalexport już w tym jest.

    > Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.

    Że słucham? Świadczy jedynie o tym, że mogło się opłacić...

    > Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy dwa ..

    Skoro rok czy dwa nie mają znaczenia, to skąd te narzekania i płacze?

    Zależy od miejsca, ale generalnie też.